Форма входу

Категорії розділу

Оголошення [58]

Пошук

Календар

«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31

Міні-чат

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Середа, 21.11.2018, 00:22
Вітаю Вас Гість | RSS
ДНЗ "Приморський професійний аграрний ліцей"
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2016 » Листопад » 14 » Звіт директора за 2016 рік
14:35
Звіт директора за 2016 рік

Звіт

директора Державного навчального закладу

«Приморський професійний аграрний ліцей» за 2016 рік

Протягом звітного періоду у своїй роботі я керувався забезпеченням виконання заходів, прийнятих колективом  навчального закладу у  Програмі  перспективного розвитку ДНЗ «Приморський професійний аграрний ліцей» на  2016 рік за наступними напрямами:

1. Створення умов для стабільної, ефективної діяльності педагогічного та учнівського колективу навчального закладу.

2. Ефективність та прозорість прийнятих управлінських рішень.

3. Забезпечення належного рівня якості навчально-виробничого та виховного процесу.

4. Модернізація наявної матеріально-технічної бази та її оновлення.

5. Соціальний захист учнів, підготовка їх до самостійного життя.

За підсумками роботи колективом отримані такі результати:

І. Організація навчально-виховного та навчально-виробничого процесів

Підготовка кваліфікованих робітників здійснюється за 3 робочими професіями відповідно до ліцензії на впровадження освітніх послуг, пов’язаних з одержанням професійної освіти на рівні кваліфікаційних вимог первинної професійної підготовки, професійно-технічного навчання, перепідготовки і підвищення кваліфікації. Згідно з ліцензією підготовка здійснюється за професіями:  «Тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва (категорії «А1», «А2», «В1»,); слюсар-ремонтник; водій автотранспортних засобів; водій автотранспортних засобів (категорії «В» і «С»)»; «Кухар; кондитер»; «Оператор комп’ютерного набору; офісний службовець (бухгалтерія).  Навчальний заклад атестований у 2008 році.

План прийому на 2015-2016 навчальний рік становив 110 учнів. На навчання було зараховано 47 учнів (42,7 % від плану). Протягом навчального року було випущено 104 учні та 42 слухачі з числа незайнятого населення. Працевлаштоване 95 учнів з числа випускників. Відраховано протягом навчального року 18 учнів. План прийому на 2016-2017 навчальний рік становив 75 учнів. На навчання не зараховано жодного учня. Контингент станом на 01.10.2016 року становить 98 учнів.

Основними підприємствами-замовниками на підготовку кваліфікованих робітників є: ПСП «Банівка»; ПСП «Приморський»; ФГ «Біляк»; ПСП «Альянс –Агро»; ПСП «Деметра»;  КП «Чисте місто Приморськ»; Приморське відділення АТ «Райфайзен Банк Аваль»; ПП «Дитячий оздоровчий заклад «Волна»; Оздоровчий комплекс санаторного типу «Приморський»; ПП «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Салют»; Приморське відділення Південно-Східного РУ ПАО Приватбанк; Туристично-оздоровчий комплекс «Перлина»; Оздоровчий комплекс «Прибій».

Для покращення профорієнтаційної роботи серед абітурієнтів, в ліцеї проводяться конкурси професійної майстерності, презентації робітничих професій, День відкритих дверей ліцею. Систематично в місцеву пресу надається інформація про проведені в ліцеї заходи, реклама про прийом на навчання тощо.

Виховна робота відображена в річному плані  ліцею в розділі  «Організація  позаурочної  роботи», в якому плануються заходи, що спрямовані на  поєднання навчання з  національно-патріотичним вихованням, впровадженням принципів загальнолюдської моралі й духовності, розвитком творчих здібностей, талантів  та забезпеченням соціального захисту учнів.

Виховна робота в ліцеї проводиться за  напрямками:

  • правове  виховання;
  • громадянське виховання;
  • виховання національно-патріотичної свідомості;
  • морально-етичне виховання;
  • художньо-естетичне виховання;
  • родинно-сімейне виховання;
  • військово-патріотичне виховання;
  • фізичне та санітарно-гігієнічне виховання.

В ліцеї здійснюється волонтерська робота. До участі у волонтерській діяльності  учнів  спонукає можливість самоствердження та бажання бути причетним до побудови сильної та незалежної України.

Одним із пріоритетних  напрямків роботи  педагогічних працівників ліцею є створення належних умов  навчання, виховання та доступу до якісної професійної освіти дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, забезпечення їх соціального захисту. Протягом 2015-2016 навчального року  в  гуртожитку ліцею проживали 41 учень. В ліцеї  навчається 6  дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. В ліцеї діє учнівське самоврядування.

В ліцеї працює методична комісія класних керівників. Члени методичної комісії класних керівників працюють над реалізацією проблемної теми ліцею «Формування міжособистісної толерантності як напрям діяльності навчального закладу».

Члени методичної комісії брали участь у підготовці і проведенні педагогічних рад, інструктивно-методичних нарад, предметних тижнів.

Участь у конкурсах:

1. Обласний етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді ім. Т.Шевченка (Самар’ян Яна)

2. Обласний етап Міжнародного конкурсу знавців української мови    ім. П.Яцика (Конюшкіна Лілія)

Робота щодо розвитку фізичної культури за звітний період здійснювалася згідно з  єдиним планом роботи ліцею на 2015-2016 начальний рік.  В ліцеї постійно проводиться  робота з фізичного та патріотичного виховання учнів, пропагується здоровий спосіб життя та зміцнення моральних засад.

ІІ. Фінансово-господарська та виробничо-комерційна діяльність

Згідно фінансового звіту за 2016 рік ми маємо слідуючи економічні показники:

Надійшло з бюджету

3223741,67

Видатки

 

Заробітна плата

1752664,84

Нарахування на заробітну плату

380355,94

Компенсація на одяг дітям сиротам

4654,00

Витрачено на продукти харчування

165415,60

За воду

8026,92

За електроенергію

103766,23

Стипендія

500576,89

На випуск сиріт, придбання підручників

38484,00

Власні надходження (спеціальний фонд)

 

Залишок 2015 рік

493364,51

Надійшло у 2016 році

1013267,32

Разом

1506631,83

Видатки

 

Заробітна плата

72361,80

Нарахування на заробітну плату

15919,53

Придбання запчастин, фарби, цементу, миючих засобів, шпаклівки, шпалери, клею, дизпалива, інструменту, електрокабеля, лампи, труби, змішувачі, канцтовари, електроди, водоемульсійна фарба

617569,11

Послуги електрозв’язку, програмне забезпечення, ремонт паливної апаратури

20790,15

За воду

1293,48

За електроенергію

7795,13

Позабюджетні надходження навчальний заклад використовує для зміцнення матеріально-технічної бази, соціального захисту учнів, господарчі витрати, комунальні витрати.

ІІІ. Розвиток навчально-матеріальної бази

За 2016  рік працівниками навчального закладу забезпечувалось виконання програми розвитку навчально-матеріальної бази для задоволення потреб ринку праці, а саме:

Навчальний корпус:

- проведений поточний ремонт покрівлі на актовій залі;

- проведений ремонт водопровідної та каналізаційної системи.

Спортивний зал:

- проведений поточний ремонт: шпаклювання, фарбування стін, підлоги; частково замінено дерев’яну підлогу. Проведений ремонт у роздягальні, душовій кімнаті, туалеті. У спортивній залі встановлені енергозберігаюче освітлення. 

Цього року було виділено кошти на оновлення спортивного інвентарю, а саме: футбольні, баскетбольні та волейбольні м’ячі. Були придбані два тенісні столи.

Навчально-виробнича майстерня:

- проведений поточний ремонт даху на лабораторії трактора та сільськогосподарські машини.

Для професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва» придбано 2 шини на зернозбиральний комбайн ДОН-1500А, на трактор Т-150К придбано 4 шини, на трактор МТЗ-80 придбано 2 шини, на причепи 2ПТС-4 придбано 8 шин, на дискову борону придбано 2 шини. На зернову сівалку СЗ-3,6 придбали сошники.

Для професії «Водій автотранспортних засобів» проводиться ремонт автомобіля УАЗ -3303.

За звітний період проведено роботу з поліпшення санітарно-побутових умов проживання учнів у гуртожитку а саме: було виконано ремонти кімнат для проживання учнів,  коридорів, душових та місць загального користування.  

В навчальному корпусі та гуртожитку безперебійно працювали системи каналізації, холодного та гарячого  водопостачання, регулярно закуповуються в достатній кількості пральний порошок, миючі та дезінфікуючі засоби, інвентар для прибирання. Системи опалення гуртожитків  та навчальних корпусів постійно підтримувалися в належному  робочому стані, що дало змогу дотримуватись необхідного температурного режиму. Заборгованості за спожиту електроенергію та інші комунальні послуги ліцей не має.

ІV. Педагогічні кадри

Забезпечено умови для самореалізації та професійного росту педагогічних працівників шляхом самоосвіти, підвищення кваліфікації та перепідготовки педагогічних працівників. В ліцеї працюють 8 викладачів та 7 майстрів виробничого навчання.. 6 викладачів мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії».  2 викладачі мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст 2-ї категорії».  2 викладачі мають педагогічне звання «Старший викладач». Серед майстрів виробничого навчання 4  мають 12-й тарифний розряд,  1 має 11 тарифний розряд та 2 мають 10 тарифний розряд.

V. Дотримання умов нормативно-правових актів щодо створення та забезпечення умов праці педпрацівників

Умови праці працівників навчального закладу були організовані відповідно до нормативно-правових актів.

VІ. Ефективність використання та збереження державного майна

У навчальному закладі діє система контролю за використанням та збереженням державного майна. Щорічно проходить інвентаризація товарно-матеріальних цінностей. На матеріально відповідальних осіб заведені інвентаризаційні відомості.

VІІ. Стан виконавчої дисципліни

За звітній період заходи адміністративного впливу до директора ліцею Драгулова Володимира Володимировича не застосовувалися.

VІІІ. Щорічний звіт про виконання умов контракту на загальних зборах колективу

Своєю задачею  вважаю подальше покращення злагодженої  спільної роботи адміністрації,  педагогічного колективу, роботодавців, батьківського комітету та органів місцевого самоврядування для забезпечення стабільної роботи  та розвитку  навчального закладу, створенню необхідних умов для якісного надання освітніх послуг у сфері професійного навчання випускників шкіл.

 

Директор ДНЗ “Приморський ПАЛ”                                         В.В. Драгулов

Категорія: Оголошення | Переглядів: 226 | Додав: Dottie | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2018